2012年3月12日 星期一

Coin club gathering 更新2

網聚訂購銀幣用品已經完畢。
而24/3的網聚觀迎繼續報名。有興趣參加的,發一個有你們手電的電郵給我 ,我會回覆詳情。  
用品我亦剛剛落左單。 
訂了13個電子磅,8個放大鏡跟9把尺。
等我又諗下今次點拿D貨來飲茶先。 
就著出席人數,訂房就會很貴,所以唔想訂房,會大堂飲茶。而飲茶我未問有無得訂位,我估我會早少少去攞位
出席人數唔係好多。訂貨既就唔少。睇來我既代訂真係有得做,早知今次既用品我唔用成本價,而係mark高幾十%啦


旺旺

22 則留言:

  1. 回旺旺,
    大家可以請妳飲茶 :)
    無貴重的銀幣, 所以唔曬房啦 !

    回覆刪除
  2. 旺旺,以後要稱你為代訂達人! :)
    你每篇博文都好有心思,附有圖片.

    回覆刪除
  3. 真好! 可惜我果日有事未能出席, 上次己錯過你地團購, 睇住你地發起,出聲明到完成,過程緊張又歡樂, 都好想JOIN你地學下野, 唯有希望你地下次聚會仲歡迎新丁...

    回覆刪除
    回覆
    1. happyqhk:
      今次來唔到, 下次來啦. 我地想多D人一齊.

      刪除
  4. 回happyqhk,
    旺旺好鍾意結交朋友的, 愈多人愈熱鬧 :)

    回覆刪除
  5. 旺旺,

    之前個多月有事閉關,現睇番你和Lisa的部份文章/標題,重未消化晒,不過大概可以知道錯過好多嘢,今次不能買那個電子磅,好可惜,惟有等下次啦。

    先恭喜旺旺新 Blog 開張,再祝代購項目長做長有,大家多啲選擇。(正職也要順順利利!)

    網聚活動,自然要十卜十卜。

    Toki

    回覆刪除
    回覆
    1. Toki,
      24/3 網聚你來唔來到?

      刪除
    2. Toki,出來聚一聚啦!

      刪除
    3. 好想嚟呀,你哋訂咗咁多嘢,真喺冇買都想睇睇,見識見識。
      而家差一個滿月 Party ,家長出差未定 24 定 25。如果係25,就飛到去你地網聚。
      其實我係港島宅,你地喺LPM 買得咁開心都暫時未引到我過九龍,因要見你地先引到我過海。:P

      刪除
    4. Toki
      我以為妳失左踪

      刪除
    5. 唔係,無事忙,潛水一排。
      你地一有好介紹,又引咗我出嚟。
      心情激動,又想睇下有乜嘢買啦。
      話說2012熊貓就快有貨。
      (一見你就想起銀熊貓。:P)

      刪除
    6. 聽聞話3月底有貨,到時又諗諗佢,哈哈.

      刪除
    7. 3月底?我以為下星期。
      保持聯絡啦。
      不過今年銀貓出咁多,保值能力會否遜以往?

      刪除
  6. testing
    旺旺,驗證還沒有off.

    回覆刪除
  7. 設定-->留言-->留言顯示驗證詞-->選:否

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有這個"留言顯示驗證詞"的選擇 :(

      刪除
    2. 設定下面有藍字[留言]入面

      刪除
  8. 可惜星期六都唔得閒, 否則都想出黎聚聚

    回覆刪除
  9. 大家好!我從去年中看過宋先生的貨3後,就開始睇Joe和Lisa的網誌,亦開始買銀.今次網聚都好想參加,但係24/3要返工,所以未能出席,希望下次有機會參加!

    回覆刪除
    回覆
    1. 回朱女阿媽,
      下次啦, 一定有機會的 :)

      刪除
    2. 回朱女阿媽:下次預埋你.

      刪除