2012年3月27日 星期二

澳洲二系老虎幣正準備寄出


剛收到澳洲朋友的圖片. 老虎幣, 隻隻都好靚仔. 在澳洲寄出前先影張相, 作為紀錄, 並讓大家先睹為快.








 手上已經有30個訂單, 還有10, 可以出售, 定價765. 有興趣請向club電郵

剛才與朋友交收, 朋友問了一個問題, 我都想同大家分享一下. 朋友問, 老虎幣, 咁貴, 7百幾元, 我買幾多隻好呢. 一隻又好似唔夠分

我既建議係, 如果你有心儲銀幣, (唔係單單銀條, 又或者楓葉, 鷹揚等年年同款的投資幣), 無一套澳洲銀幣在手, 你都唔好同人講你有儲銀幣啦. 如果連呢套咁經典都無, 我都唔知你可以儲甚麼

但是, 我強調係 "", 作為收藏幣, 作為自已的珍藏, 我絕對建議你買. 難買的幣, 只會愈難買得到, 如果你過左幾年, 先至想儲番轉頭, 到時搵唔到貨, 你係有錢都未必有得你買.

所以用 "" 既角度, 真係一套起兩套止

如果係諗住第日要轉手套利. 就最少三套吧. 唔通下下買一套俾人就無貨, 俾我係你我都唔捨得賣出啦, 咁辛苦儲番來, 點都要有一套自已留為紀念吧

但你問我, 現在老虎幣, 係咪貴. 我可以算, 絕對唔平, 但如果你期望, 可以五百幾, 六百元買到的話, 除非賣俾你既真係好等錢洗, 又或者完全唔知市價, 否則無可能買到

但如果你係諗住, 買左之後轉手獲利, 例如7百幾蚊買入, 一千蚊賣出. 我想你需要有一個心理準備, 銀幣係長線投資, 係要坐貨的. 講緊無三, 五年都唔成氣侯. 如果真係gold fever, silver fever, 到時絕對唔使驚無人幫你買, 只怕你係無貨在手

情況就像, 依家大家在找狼幣但情況係更誇張, , 要想買番舊幣儲成一套,  差一就係差一隻唔齊一套. 如果你手上已經有左二系已出的幾隻, 跟住每年出, 只要買新出的, 就像今年買龍, 價格一定可以接受, 要儲整套, 只要有耐心, 就唔太難了

旺旺
27/3/2012

沒有留言:

張貼留言