2012年3月16日 星期五

代購新進展與法國老虎銀幣

多日來廢寢忘餐,攪盡腦汁(誇張了十倍,呵呵)的去諗點去做代購。 
有出路了。 
我發現憑一己之力,真是應付不了。 
於是四出尋找有能之士,希望成為我的合作伙伴。
經過多番聯絡,終於成立了一個代購小組。 
合幾人之力,有主力找貨源的,有心思細密,精於盤算的,有熟習貨運及商業運作的,再加我這個一鼓熱誠,但欠缺沉實冷靜的聯絡人
正在密羅緊鼓,摩拳擦掌, 
現在努力預備一個產品清單。
希望時間及各方面都準備妥當, 就進行試售.  到時再通知大家訂購方法及取貨安排. 我地係會採用當面交收.

大家有沒有一些心水銀幣,尋找了很久,一係太貴, 一係無貨, 總係未買到呢?
如果有的話, 可以給我留言, 我地嘗試去找這些銀幣回來.
我地自已去搵貨源, 係其中一個方法.

另外, 我地亦提供一個聯系買家與賣家的方式.

相信很多網友, 手上都有一些銀幣, 希望轉售.
 如果你有一些銀幣想賣, 可以把銀幣照片, 擬出售的價格, 數量, 寄去我的電郵通知我.
我地想做中間人, 把閣下的銀幣介紹俾大家, 並嘗試將買賣雙方連在一起.
由於這個是新嘗試, 外面都無咩人做緊.
我地決定免費的幫大家穿針引線.
為的是速成雙方交易.
但也有免責聲明, 請買家購物前當面驗清楚, 我地只係做聯系角式,  如果貨不對板,有花幣, 甚至假幣, 請找賣家算帳, 責任不在我們中間人.

好.
講左咁耐. 不如又欣賞一下銀幣.
生肖幣, 我對虎幣情有獨鍾, 但我儲得算節制, 只買了澳洲虎幣. 想每隻size 都儲, 但現在只有幾隻一安士, 如果大家在那裡見到唔同大少的, 請通知我. 價錢合理的, 我都想要. 之前找到一隻1Kg 老虎, 連運費大概11000, 我很心動. 但結果係賣家唔肯賣俾我.

不過都知道唔可以鍾意就買, 結果都係上網睇完就算.

今次介紹隻法國虎幣. 面值5元, 是同系生肖系的第5隻. 產量10,000隻. 重量22.2g. 只有0.78安士.
大概500元附近, 連運費可以買到了.


旺旺
16/3/2012

15 則留言:

  1. 其實想買翠鳥…

    不過又怕貴~

    回覆刪除
  2. tweety。
    笑翠鳥。係其中一樣我會引入的。講緊當然係包括以前年份。暫時都有信心做到。舊夠的年份愈難找

    回覆刪除
  3. 法國虎幣,是20g銀幣

    Country France
    Year of Issue 2010
    Face Value 5 Euro
    Weight 22.2 g
    Diameter 37.00 mm
    Mintage Limit 10,000
    Finish Proof-Like
    Composition .900 Fine Silver
    Edge Plain
    Certificate Individually Numbered

    回覆刪除
  4. '合作伙伴計劃'主意唔錯,
    加油!

    回覆刪除
  5. 回旺旺,你個list會唔會有相定係剩得名單呢,哈因唔係好識太多幣,無就自己對面搵都得既。暫時想要野生狼熊,非州象好順好靚,澳州二期生肖等~呢的你地都買開
    等睇完名單再諗下先,hehe
    真係太正了呢個平台!
    辛苦哂太家

    回覆刪除
  6. very good idea, support!

    回覆刪除
  7. 辛苦晒!我都想要野生狼!

    回覆刪除
  8. 我都想買Timber wolf!

    回覆刪除
  9. 睇來野狼真係好受歡迎.
    非洲象,好靚, 亦唔貴.

    回覆刪除
  10. 請問代購的流程係點?
    可以代購嘅品種有幾多?

    回覆刪除
  11. 旺旺,

    你的構思進展不錯呢。
    如果價格合理的話,我也想要 Timber Wolf.

    回覆刪除
  12. Hi, 旺旺
    很高興你做代購,肯定幫到大家,興趣變工作,多麼幸福, 恭喜曬,祝一切順利.
    Air-Tites Cap-Tube Coin Tubes很好用,不貴,我之前網上買了5個,已差不多用曬(應該說是分曬,一個小魔怪一支用,已經沒有四支了…haha),但一個人再買連運費不化算,看看會否有機會你可以訂來賣.他的Direct Fit Coin Holders都不錯,是lighthouse以外的選擇.
    http://www.air-tites.com/cap-tube-coin-holders.htm
    我也有一些銀幣想買,待你準備妥,看看如何下單訂購,這刻如果你的貨源來自那些有信譽metal dealers, 可以更加放心啦,不是每個人都有能力分辯假幣.
    要忙la, 稍後話你知那些幣我想買.
    謝謝

    回覆刪除
  13. 旺旺,
    我也想要 Timber Wolf 及 Bear . 如果夠人多就可以成團啦 .
    等你好消息

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 如果有加拿大野生動物銀幣, 我也會加入團購

    回覆刪除