2012年3月10日 星期六

直接進口銀幣(構思1)

我想問下大家,你們會選擇以私人購入的方式,買入銀幣嗎? 希望這能成為我構思開展直接到國外採購銀幣進口的參考。 
你們會有甚麼考慮因素呢

我覺得俾Ebay, Yahoo在網上拍賣更安全。 
考慮, 價格是重要的.
但更重要的是, 會否買到假幣. 這關乎賣方的入貨途徑與誠信.

下文是我攪這服務的 想法.
如果我能提供俾門市更低的價格, 亦俾Yahoo, Ebay等拍賣, 提供更優質的服務, 可以代訂銀幣, 你們會考慮光顧嗎?

請大家多給我一點意見。 
你們的意見是直接,有效的市場依據,
在此先行謝謝。 

旺旺
10/3/2012 


直接進口銀幣的構思 


這幾個月我都有在外國網站購買銀幣.
除了我地做團購的APMEX, 以及Gaineville coins以外,
其實買賣澳洲perth mint出產的銀幣當地有幾間直接代理perth mint的供應商售價與運費都俾直接到perth mint或剛提及的美國銀幣網便宜而商店亦有幾年的銷售的良好信譽借得信賴與惠顧.

我正打算將從海外供應商直接進口銀幣及用品帶到香港轉售外國銀幣供應商的商品種類繁多提供更多款式上的選擇另外這亦讓大家有多一個買賣銀幣及用品的途徑既減省了各自與客户服務的書信聯系而個人要負整筆的運費海外及香港銀行的電匯費亦從較大量訂購的貨物中攤分了運費與雜費的成本從而能夠提供一個俾市面上更便宜的價格.

提供的銀幣如果Kitco LPM都有供應大家都會選到門市買賣所以我打算引進的貨品是兩間商店都沒有提供又或者係,即使有售我會提供一個更有競爭性的價格來吸引買家.  

成功的銷售除了提供品質良好的產品是必要外親切體貼的服務更是不可少. , 這正是小型個體户的優勢直接與顧客接觸滿足顧客的要求我可以為顧客搜羅大店子未能提供的商品這需要有熱誠以及對銀幣有熱切的喜愛把興趣變成一門 服務 去處理實在是人生一大樂事.

選了幾款銀幣試試反應.
貨品當面交收.可選擇先存入30%訂金至我的銀行户口,餘額取貨時付。 
當然亦可全數先付後發貨。

亦可選擇郵寄掛號但先銀行過帳運費由買方支付,郵寄若有任何損失,責任由買家負責

現在推出的銀幣. 我是收到你們的訂單, 我才去訂貨。所以需預訂兩星期後發貨有興趣請在blog或我的電郵留言chanahwong@gmail.com


所列價格, 已包運費, 各項雜費. 所以價格是我出售的最終價格.  

16 則留言:

  1. 回旺旺,
    其實對於我來講,呢個真係求之不得既服務,一黎因為好多幣香港都無得賣,而有既又要特登過海或lpm,雖然佢地可能會平因更大量入貨。而我呢類新人又無咩loan路係外國買(唔知有咩網,咩價,運同比錢同可唔可信都好大問題),所以成日都想搵人幫買,但又無咩呢的機會。所以如果你開,好正架,不過你就辛苦,兩個禮拜發貨對我黎講已經好快。
    雖然我買既量好少,可能一個月得幾隻,不過我支持並期待!正!!

    回覆刪除
  2. 我覺得唔錯,對好多人都有幫助,特別係一啲想買coins既人. 香港買coins地方唔多,價錢又比交貴. 但我想問你有冇想過落3成訂你無問題嗎? 如果落大量單,你要比7成, 我記得上次係落足訂.

    回覆刪除
  3. 旺旺

    我也想跟你合作,可以電郵商量合作方法細節嗎?我已經有固定買家,每月入貨量都不少,再夾埋一齊做應該更好。

    isvzaen@Gmail.com

    回覆刪除
  4. Macy如果將來有金銀幣想買會幫襯妳的(就算同價或比外面貴,因為始終外面鋪頭的貨都唔知來源,如果妳的貨來源是大供應商/或mint當然信妳多過外面的鋪頭啦),不過首要條件係唔洗等太耐就可以了!!:D

    回覆刪除
  5. 有旺旺 我們放心

    回覆刪除
  6. 有合適的我一定先幫襯你!

    不知道你有無計過,
    (1)從客人落單到你落單之間的時間差中銀价變動如何算,如果每單你即去國外買,平均運雜費等都好貴;
    (2)品相糾紛(所以盡量少做沒有原厰盒的加拿大幣);

    回覆刪除
  7. 要找志同道合既一起郵寄買幣有時都好難夾到. 如果你能搞就求之不得. 因為人多或量多就可以比較容易成事, 但係最好就要列明所有規則, 最緊要保障雙方, 免得到時有任何爭拗, 大家買得既亦同意價錢先落單, 我覺得最大問題就係. 你怎樣公平去處理訂返黎既硬幣, 我既意思係我去Kitoc及LMP買的, 如果有花及奶點我可以不要. 但如果你買回來後有又怎樣處理呢? 你怎樣才算公平的去處理呢?

    回覆刪除
  8. 旺旺,我們以前團購都是先付錢(無100%都99%),如果你只收30%訂金,你要承擔的風險不少.你的構思是open做,已經不限以前團購成員,就算你有較高的承擔風險能力,也應該仔細考慮,suppliers也是100%收錢才發貨的.

    回覆刪除
  9. 旺旺的人比較單純, 好多風險沒全面睇 !
    我取消團購就是隱藏的風險是存在的, 只要一環出錯, 就散 band 收場, 還會俾人質疑 !
    自己訂購自己的, 風險自己承擔 :)

    回覆刪除
  10. 有時好心想幫人, 都須先顧及自己的安危 !

    回覆刪除
  11. 當然想有更多方法買幣,但是銀的差價是個大問題
    也不希望您獨自承受太多風險,

    回覆刪除
  12. 對. 以前見到你地成功的辦了兩次團購都深感佩服. 不竟訂購時壑實有好多風險存在. 還有一樣更重要的就是"人" , 一樣米樣百樣人. 有好多人諗住比咗錢就使人唔使本. 返來驗屍官咁樣. 本人亦曾經遇到這樣的人. 當然啦. 比錢那人唔係個個了解買隔山買幣是有風險的. 所以為了保障你和買的人. 希望大家能夠比多點意見旺旺. 等佢能夠成事後大家以後買幣就方便啦

    回覆刪除
  13. to : Lisa 非常同意你的觀點. 如果我去網購. 買回來係乜我都要自己承受, 但如個係攪團購, 有乜非人為既出錯. 未必人人能夠了解. 買時真的需要簽署 "風險承受書" 才接受訂購.

    回覆刪除
    回覆
    1. 花無百日紅:
      如果個個都好似你咁心諗, 就唔會有退貨要求了.

      刪除
  14. 關於品相問題,也是我遇過也是最難解決的。我試過訂十多個桶裝幣,賣家沒有好好包裝,結果幣運到香港撞花晒,賣家當然懶理。其實對幣商來說,普製幣有如普通硬幣,買到靚既係好彩,有花既係正常,要買好野請選購已評級的。如果旺旺收到咁既貨好大機會要硬食。這是我遇過的。這也要包在成本上。

    還有其他問題的,這也是我想交流合作的原因。要做買賣就不好當成朋友了,有時無情講的。

    回覆刪除
  15. 回花無百日紅,
    一間大公司如Kitco, 應該用誠對客, 所以賣幣一定唔好賣花幣 !
    就睇 apmex, 佢地會揀花幣出來, 用特平價 sell 出去 !
    所以我地兩次團購, 有問題幣是少又少 !

    回覆刪除