2012年3月26日 星期一

團購第二炮: 澳洲二系老虎生肖幣一安士

加拿大野狼銀幣的反應非常良好, 100隻預售數量,在三個鐘內全部售出.
另外, 我還收到三十多個後補名額.
為免令大家失望, 又或要另行選購, 


Club決定所有在我們的電郵及網誌有留言有興趣作後補的, 全部能照你地表達的數量, 獲得需要銀幣的數量.  售價仍是495元. 貨到後, 會聯絡大家.
如果只留了言, 想訂購或做後備, 但仍未留聯絡方法的, 請把要野狼幣的隻數,你的聯絡方法, 發一個電郵去 silverpocketclub@gmail.com


club在此衷心多謝大家的支持.

我地決定推出團購第二炮.
澳洲二系虎年 (2010)銀幣一安士. 
產量: 30萬隻.



27/3/2012. 12:24 已經有22隻。
夠數成團。Yeah. 
但距離心目中的目標,40隻,仲差18隻。





APMEX零售價99.99美元 (即780港元)
http://www.apmex.com/Product/54872/2010_1_oz_Silver_Australian_Year_of_the_Tiger_Coin_Series_2.aspx

Gainesville 零售價95美元 (折算為741港元)

 http://www.gainesvillecoins.com/products/159003/2010-1-oz-silver-australian-year-of-the-tiger-coin-(series-2).aspx


好旺角, 如果要賣850元. 請你不要去買了.  今時今日, 你有得選擇. 唔一定明知貴都去幫襯.

Lisa 曾經計算過, 在G店, 買一個幣連運費, 匯費, 各項成本為 20元一安士. 我們就以這個相近, 自己訂都要付出的成本價, 作為計價參考.

Club決定以765元 (即US 98, AUD 93.5)  出售四十隻. 
有興趣的, 請發Club一個訂購電郵, silverpocketclub@gmail.com
內附你要的數量, 聯絡方法, 我們貨到當面交貨交款. 
如果你願意, 亦可以在我的網誌, 或Club的網誌留言, 
silverpoctetclub.blogspot.com

等大家一齊數下夠唔夠數, 我地才起行成團. 希望20隻, 係我地既入門門檻.  
 


要取這個數量的虎幣, 在市場上取貨, 絕對唔容易.
Club是直接從澳洲進口, 所有銀幣都能保持鑄幣廠出廠質數.
原封不動的運到香港.

我們有些同伴, 經歷過幫人訂貨後, 件貨遲了幾日, 擔心不已的情況.
在Club有沒有這個情況出現呢?
我可以講解一下。 
Club的入貨商,是直接從澳洲鑄幣局 或mint 的零售店購入
每個幣都經過親自挑選,絕非一般找外國幣商訂貨轉售, 隔山買牛, 自已一日未收到貨, 一日都唔知道件貨的質數, 同能唔能夠成功貨運, 可以比併。 

亦即是說, 我地每個售出的老虎幣, 我地都挑選過才運來香港. 

另外,在運送到香港方便,我們除了付運費外,我們還買了100%的全保險。 

我可以說,我們要付的保費,絕不俾運費便宜。如果要計成本, 等於付了兩重運費. 對於一般零售, 都是以減低成本, 我相信如果全保唔需另外收費, 如APMEX, 大家都會樂意接受.

但如果要另外付款呢, 我估計不是每一個賣家都願意付出這成本, 甚至在計算成本內完全沒有考慮全保這部份. 結果在運送過程, 稍有差遲, 就容易招致損失.

我們決定買全保? 為甚麼呢? 


每人的做生意手法都唔到,要平的網上幣店,我地絕對搵到,但我地最後決定好多間都唔用,而選擇找專人在澳洲直接定購,然後親自寄來香港。為甚麼呢?


理由是, 我地希望盡量減低風險.  一次的失誤, 未能成功貨運, 又或是品質上有甚麼失卻, 可以帶來整年的利潤虧損. 可以是很多個月的白做了.

我們不願意把有問題的幣, 用平的價錢賣給顧客. 原因是, 就像入油廣告所說, 我地都係渣車, 知道作為顧客, 有甚麼需要.  用平價散貨, Club認為換轉角度, 我地自已做顧客時都唔會買, 將心俾已, 這不會是我地用來銷售的方式.

我地選擇在計算風險跟成本之中, 取一個平衡,  雖然未必能夠做到最平, 但售的價格, 一定要做到唔會俾閣下自已上網訂購貴很多. 結果, 我地找到一個出路, 就是我們向銷售商訂一定的貨量, 去用貨量吸引我地的供應者, 提供一個更優的售價. 讓我地可以在提供優質的銀幣, 信心有保證時, 而價格亦令人滿意.

如果只看價格, , 我地未必最平, 但可以說, 閣下在Club購入, 是有質數保證.


亦因為我們有專人在澳洲, 及加拿大訂購, 我們可以盡量替大家選擇一些銀幣, 在市面上少有的貨式. 但至於價格如何, 就真要看銀幣在當地熱賣的情況. 

26/3/2012


旺旺
26/3/2012

18 則留言:

  1. I want to order 2pcs. Already sent email.

    回覆刪除
  2. 剛收到電郵,訂3隻.

    回覆刪除
  3. 剛收4隻order.

    現在總共是10隻.

    回覆刪除
  4. 旺旺,我電郵嘅係後補訂單,有冇都唔緊要,通知聲就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁後補訂單, 都要知幾隻架><
      唔計你住 :)

      刪除
    2. 明白,如果有好消息,就通知我啦。

      刪除
  5. 發覺都仲係多人係呢面覆同睇資料,我都係去番正式網度落單,唔係永遠轉唔到場,hehe

    回覆刪除
  6. i want to order 2 pls

    回覆刪除
  7. 27/3/2012. 12:24 已經有22隻。
    夠數成團。Yeah.
    但距離心目中的目標,40隻,仲差18隻。

    回覆刪除
  8. email已經sent! Pls check.

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. Email sent for order. Please check!

    Alex Fan

    回覆刪除
  11. sent an email.
    麻煩晒!

    回覆刪除
  12. Wong Wong
    Please check e mail
    Tks

    回覆刪除