2012年3月8日 星期四

每月都會買銀的請入來揮揮手


網聚反應唔錯,大概有10個網友參加。訂購銀幣用品快截止。有興趣的請報名。

好多大師跟資深投資者, 建議人儲實銀, 都係用定時定額的方式. 即是不理會銀價高低, 每月都買入同等價錢的銀幣, 銀價時平就能買多D, 銀價貴就買少D, 長遠來說, 達至平均成本買入, 亦養成定期儲蓄.

請問各位, 邊位係一出糧就買銀的呢?在建立這個習慣時, 有沒有遇到一些困難呢?

實行上時要變通。假設每月買1500元等值的銀,350蚊一安士時可以買到4個。現在是310蚊。補多幾十蚊就可以買到5個了。

在實行時,我覺得極需要摸索,一個合適的方法,才能有紀律。 
守紀律?買銀吧了, 使唔使講到咁認真? 
要, 絕對要. 
你有否試過, 買完唔夠幾日, 心思思又想去購物呢?
有否試過,心急的等新款銀幣出,當一在市場有售,就立即放工,又或者lunch time都趕去買,驚死買唔切呢?
有否試過, 剛剛買完, 跟住銀價才趺, 其實可能係講緊3美元的分別,3美元等於10%,好多啦, 於是第二日又去買,俾平時買多二隻呢。 

我寫得出來,全部都試過。

咁我幾有紀律,係0。 

今個月我買左好多野。

1隻5安士龍,1隻笑翠烏,1隻樹熊,2隻美洲獅,4隻灰狼,5隻鹿。2隻龍。8隻澳洲生肖。5隻楓葉。
見今個月無買金,就狂掃銀。

一丁點節制都無。死未。

試了半年,仍然在摸索合適自已的方式。
以前銀行曾經有過一個儲蓄方式,名為零存整付。即每個月都要供款。過了一過年期,假設係3-5年,到期後就可以一筆過提款。記得我曾經做過10厘的。我要用的一筆錢就係咁儲番來,當提款時發現唔覺唔覺就儲到一筆款項,真係喜出望外。不過呢個儲錢方式,銀行好像唔提供了。

如果買金買銀,都可以零存整存,咁都幾好呀。 每個月都提你到期啦,要買啦。每個月都買幾個銀幣,到一段時間,就可以提取同等份量的金銀幣。坊間都有一些類似的,但總係跟紙金紙銀聯上關係。如永亨,提供的黃金存摺,據稱可提取5兩實金,但事實是,實金要用5兩做單位,銀碼太大,而最大問題,係那些金條不常有貨,亦即係儲到一定數量都提唔到實貨。 
Kitco亦有匯集户口,雖然可以提實貨,但提的款式無得選擇,而提貨時亦要付上運費,保險費等費用,而交易金額少於2500US,亦要付15美元行政費。正是未見官先打80。最大問題係,係咪真係有放進户口的同等實物,亦是未知之數。如果有日劑提,未能提取實貨,那就血本無歸。

那我想像中的零存整付是怎樣的呢?是類似存錢入銀行,而提款則是金銀實物。那銀行一定要有實物支持同存款保障,最少的可提一安士銀。那到時金銀是真的流通貨幣了。

旺旺

8/3/2012

31 則留言:

  1. 旺旺,最後的兩段講得好,比個like!

    回覆刪除
  2. Started last month, puchase silver coins on the monthly basis.

    回覆刪除
  3. Coin man: good. 我就係上年10月開始.

    回覆刪除
  4. 據Macy所知現在銀行有所謂"目標存款",例如想儲十萬元,銀行會同妳做一個年期和每月供款的協議,當然實際供款是比十萬元低,到期才可以提取,其實此手法都係由零錢整付轉出來的.(Macy不是做銀行,有錯請指正)

    言歸正傳,Macy之前是有喜愛的金銀幣才會買,在看了Lisa姐網誌後每月會買入一些金/銀,當然有特別金銀幣出時又會另外買入啦 !!:D

    回覆刪除
  5. 我都試過
    真係好難守紀律.....

    回覆刪除
  6. Macy, 依家仲有目標存款的嗎?
    不過利息高極可能係1厘。

    fubjj: 難在於,銀唔似股票,買左番來唔可以即時賣番出去,預左要擺好長時間。賺唔到即時既利潤囉。

    回覆刪除
  7. 回旺旺,
    大約半年前有中國銀行職員sale過Macy,之前東亞銀行都有一隻指定存款,不過好似係投資美元的,到期保本加利息的,現在有沒有就不知道了 !!

    回覆刪除
  8. 其實我覺得呢個係一個誘惑。當你攤哂D金銀出黎, 對住呢堆野, 會有種著左魔既感覺, 條種好D,因為無咁靚, 如果係靚既幣, 真係會好迷失。所以以前D海盜 OR 尋寶人, 對住D金銀,真係會失去理智。

    回覆刪除
  9. TO 旺旺,

    你D 灰狼邊樹買?THX!

    回覆刪除
  10. DC, 灰狼係1oz 買. 連運費450

    回覆刪除
  11. Macy暫時都係一隻金銀幣款儲一隻,就算點鍾意都只會買一隻(希望將來可以控制到啦),反而買多左金銀條(粒)作儲蓄,金銀幣放在家中Macy常會拿出來和家人/長輩欣賞,金銀條(粒)就長放保險箱了.

    大家有無發現近期的金銀幣好似溢價愈來愈高 ?? Macy和家中長輩說起,他們就估計金銀價好快會再起飛(一個升浪),長輩說因為之前首飾的足金價未大升前手工(溢價)都會先加價,到了飾金價大升後手工才下滑,現在有些老金鋪零手工不扣火耗添 !!

    回覆刪除
  12. 我問咗kitco個哥哥仔, 佢話買pool暫時唔收15美金...

    回覆刪除
  13. 儲$$要係養成習慣, 先不論多少

    小弟層樓既首期都係將人工轉做金銀, 小弟本身對投資唔太識

    黎緊雖然做樓奴, 但都會繼續買金銀, 小弟主張買銀
    因為銀相對起跌大, 成本入手價低, 對於小弟每個月拎大錢供樓同拎小錢黎投資黎講,
    銀係比較值得

    而且小弟唔主張新入手既金銀甲買幣, 因為你要對錢幣要有基本認識,
    小弟都係度刨文, 實在d, 買條銀條買粒金粒好過, 先學穩陣再學發達

    小弟淺見, 有望多多指教

    回覆刪除
  14. 因為我的工作很彈性,所以間中都去下KITCO,
    早兩日買了只小鹿~~又心郁郁想買英女皇60周年那套銀幣
    好似快沒貨了,大家覺得那套幣有收藏及投資價值嗎﹖

    回覆刪除
  15. 我上rcm網, 已經賣晒...

    回覆刪除
  16. Tweety.英女皇 唔覺得值得買 買野要諗下第時賣唔賣得出。英女皇咁多幣都有佢個樣。你仲睇唔夠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常明白了, 只係諗呢次紀念幣可能係佢最後的登基紀念
      可能下次就係第二個了
      又係,因為紀念幣我都唔會識買家.....都係算啦

      刪除
  17. 慘啦. 見你地買得咁有紀律. 剛剛隻Canada鹿仔仲買咗1筒(25隻) 我都覺得又時中咗毒.今個月買咗 100 oz 了. 我都要開始檢討一下

    回覆刪除
  18. 之前都有過疯狂期,但我的資产不多,人工也不高,不可買很多。可用資金也用了好大部分(差不多瞓身)。後來屋企要錢用,好彩仲有現金可以應付,之後明白到一定要diversification, 一定要有現金。現在現金不足夠再好似各位咁掃lu..就每月預一部份錢,一月內一定用買,除非升得太疯狂。但依家生活有變.唔可以再買luT_T
    朋友們加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小初哥, 其實我係羨慕你, 那麼早就開始收集銀呢.
      不過, 有一點我們都要記著, 就是金銀都難變換錢, 所以必須要手上有充足現金, 以備不時之需.

      刪除
    2. 呢D冇分邊個先開始, 而係睇有幾多。 我以前成日見佢升就好開心, 心底成日以當日銀價就係賣出價, 但未發覺銀差會大, 一日唔賣一日唔知係咪有賺。雖然個人都係放好耐,但就有炒的心態, 非常唔要得。

      依家見到大家話買左個新幣幾多幾多錢, 有時都以為可以以呢個價/更高賣出 (>.<) 但好好多了, 變得更像投資而不投機。

      如果以後要估D銀值幾多錢, 會以賣出價/利昌純銀價作參考, 客觀多了。咁如果有咩事急需現金也可知道可以套現幾多。 所以你同LISA 都講得好ARM, 係要用閒錢買。

      刪除
  19. 家中有四個小魔怪, 買親都四件, 很重皮, 都要想節制點, 買少D, 不能總是一開四

    回覆刪除
    回覆
    1. 下下都要一開四, 又真係幾重皮.
      不過, 同意這是一份你給他們一份很長線及很有心思的禮物. 正如很多父母, 也為子女設立教育基金, 都是十年以上的供款. 小魔怪將來會很感謝你為他們的預備呢.
      其實, 我覺得多有多儲,小有小儲, 每月定期的幫他們儲幾個,我覺得非常好. 到他們長大了, 銀幣的價值可能已經升值數倍. 是一個很好的投資呢

      刪除
  20. 紀律真係要睇人+睇心情

    最好定下每月金額, 如銀價低可以加碼, 銀價去到xx價就停(ex:$50).

    回覆刪除
  21. 想問問小型放大鏡要多少錢﹖

    回覆刪除
  22. 看到了$150, 想問如果我想買一只的話要如何付款??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個也不是問題。 
      你來網聚嗎? 來的話發一個電郵給我,寫低你要的數量和電話。網聚交收。 
      來唔到的話,也留一個有手電的電郵給我,我私人跟你在地鈇站當面交貨交款

      刪除
  23. AT the beginning I bought both gold and silver coins but I once sold over 2000 oz silver back to Kitco and it took me the whole afternoon. For the same amount of gold, it would only take 10 minute to sell the gold back to banks. Since then I buy gold coins only. Once I get my salary, I will spend it all immediately. My velocity of money is very high. If everyone's like me, hyperinflation will happen in nanoseconds.

    回覆刪除
    回覆
    1. 回singwin,
      實貨唔係用來炒來炒去的, 還要 2000盎司 XD !

      刪除
    2. That action was to change my gold\silver ratio. I sold some of my silver to buy more gold.

      刪除