2012年3月28日 星期三

團購第三炮: Canadian Grizzly Bear 灰熊


之前也說過, Club 的方向, 是買相對大量的幣, 希望從合作伙伴獲得較佳的買入價.
上次訂狼幣, 加拿大朋友只攞到100,  佢已經收到我匯款, 最遲下星期頭出貨.
出貨前叫朋友又補番張相俾大家睇先.
但我地收到一百四十幾隻訂單, 唔夠貨派

起初把一些網友, 放了在waiting list.  但我覺得非常唔好意思.
於是我去搵網上貨源.
昨日落單了, 訂了45.
夠貨派, 仲有幾隻留來看門口. 暫時做儲備, 到時如果派完有剩, 就賣埋佢啦.

我自已都係傾向直接問朋友取貨, 次選才係搵網上幣店訂, 風險與銀幣賣相, 係我地最關心的, 所以傾向搵專人取貨, 有人驗過幣, 亦知道幾時貨運.  雖然成本係貴少少, 有數你計啦, 要分埋利潤俾合作伙伴.
但今次無貨都無辦法.

順便訂多30隻灰熊回來.


今次就1隻都成到團啦, 因為唔使預隻數.

定價 375.

有興趣發電郵去Club: silverpocketclub@gmail.com

另外, 可以一併訂購原廠 Lighthouse capsule. 
每隻$4. 可以入埋盒. 
一分錢一分貨. 
我以前放楓葉銀幣, 用台灣盒, 諗住這些幣唔使咁高成本.  現在基本上全部用lighthouse


lighthouse capsule 散裝, 每個4元. 


如果覺得4元一個膠盒貴, 亦可以選擇國產膠盒, 每個$2. 


請註明要唔要膠盒. 

想幫Club起番一個中文名, 第時註冊成為公司 (發下夢先), 都容易D. 簡簡單單, 就叫

銀袋會

我有信心訂單多過三十隻, 多出的, 如果加拿大朋友, 來貨價差唔多, 都係會幫番朋友訂.

希望今次做多過30, 然後再幫朋友訂多兩筒.

旺旺
28/3/2012



3 則留言: