2012年3月10日 星期六

直接進口銀幣(構思2)

大家的意見都很好. 確實感謝.

網上代訂銀幣, 在今年年初開始有這個構思. 亦反覆思量實際運作的可行性.

起初我在諗, 我想把這個網上代訂當成一個生意來做,規模我諗得不小, 首先思考去取商業牌照, 我之前也試過有這方面經驗. 但再思想, 對於銀幣, 我是一名門外漢,  當成一門生意去看待, 不是這階段可做到.
其實我進行的, 只是自已訂開銀幣, 再順便幫朋友一起訂. 這既不是我的兼職, 只是興趣.

代訂成功的關建是甚麼呢? 我認為首要是確保貨品質數, 貨源供應穩定,來貨價低廉,造就低成本就能提供有具競爭力的貨品, 以及顧客對賣家的信任.

如何確保貨品的質數呢?從可信賴的商店入貨, 故此這幾個月, 我都不斷在搜尋各地銀幣及用品供應商, 為要確保質數, 很多店鋪我都親自光顧了.  

如何能建立顧客對賣家的信任呢. 我既沒有一間實體商店,亦唔能夠先拿銀幣給對方檢驗,我要確保的就是我出售的貨品來自有信譽的貨源,而我做的角式就是成為零售與顧客的橋樑,盡量的減少中間處理, 直接把從零售獲得的貸品轉到顧客.

買入的貨, 貨不對板怎樣處理呢? 過得人要先過得自已, 銀幣若大花又有白點, 唔通賣出去嗎? 當然唔得. 所以亦預算了有部份貨訂回來是不可以賣出, 這亦預計在成本之內, 要減低這部份成本,只好從優質貨源入手.

買家亦要了解, 所購的銀幣若不是精裝幣, 而是普制幣少少瑕疵在所難免, 而這瑕疵既來自出廠, 不是在我的轉手過程做成, 買家需要接受貨品安排. 但若銀幣質量本身問題, 並不是買家過份要求. 又或者不是買家主觀地唔喜歡那銀幣,  我亦考慮提供退貨服務. 當然先要肯定那件貨品, 是由我家提供, 唔通隨便攞家中一個舊銀幣要我更換,我亦受理, 這亦於理不合. 但若需要更換貨品, 要預時間讓我更換新貨, 再不然就直接退款.

至於訂金方便, 先收取貨品的30%, 然後餘款在取貨是付. 原意是想增加買家對我的信任. 如果買家突然失蹤, 我大可以將產品在市場賣出, 因我已收到30%本金, 我不致完全損失, 只是處理上麻煩一點. 但經大家提點, 我也覺得這個服務太為顧客著想,是不必要還是採用先付全數, 後發貨的付款方式

旺旺

26 則留言:

  1. 旺旺,
    我在文盛和華興買過一些銀幣是用玻璃袋啤死的, 還說要換唔可以拆袋, 所以我諗可能會有人拿花幣或假幣來換, 所以佢地要做定記號 !

    回覆刪除
  2. lisa。果然我諗到既.人地都諗到。我上文說先要確定是我家提供。就是這個意思。我希望做到銀幣有識別碼。不過。這又是成本

    回覆刪除
  3. 當面交收不會更好嗎?

    回覆刪除
  4. 回isvzaen,
    除非你限定, 貨一出門就唔換, 唔係一定有人會拿返來同你嘈的 !
    所以鬍鬚仔在飯局時說過, 交貨俾人時一再三再叫人睇清楚隻幣 !

    回覆刪除
  5. 其實好難做到啲幣有問題可以退返,好多website都會寫明免責條款,因為shipping時可能會有好多問題, 潮濕, 包得唔好花左(機會好細),唔見左(都好細). 可能你收到時無問題都你比客人時有奶點. 我有啲RCM幣購買時無問題,但過左幾星期就有奶點.

    為左公平同保障自己你可以unbox時拍片, 公開比買家,有咩問題都係因為supplier,唔係旺旺做嗰啲咩, 因為今次好難所有人都係到見都你開箱.

    我覺得你可以一開始細細地做只要幾個人或者set定金額可以breakeven/small profit就得. 再慢慢做大佢.

    小小題外話有冇興趣整個地方比人交換/放幣? 你放比幣店一定唔會太高因為佢地要有肉食. 到有買家去買又要比高價.

    我覺得好難叫人比足100%, 你可以3成訂, 之後寄左有tracking order就叫人比5成, 交收比最後嗰2成. 最怕唔係買家突然失蹤,依係人地比咗8成錢你收到隻幣花/有奶點. 如果你話可以退錢咁你要比足100%. 你想要隻幣就無問題, 但如果你唔想要到你要放好難收足數, 但有自己交換/放幣地方,話明隻幣有咩問題都應該好過比幣店壓價.

    回覆刪除
  6. 旺旺, 其實能將個人興趣變成生意當然是好.
    本人認為玩銀幣要有2條路:
    (1) 普通幣-> Kitco & LPM 已經可以. 他們會用Market Spot price + 1-5 dollar premium. 個人是沒有能力進入這個市場.在用者眼中希望多一些競爭, 支持middle Fish,令Big Fish降低他們的premium. 如果LPM是平過Kitco or BOC,所以我們應該支持LPM (vice versa).

    (2) 精裝幣, 首先這些幣不可以用單一銀價去衡量, 因為出產量少,Mint 一出已經有加入Premiunm. 限制玩家買1or2個,有時Mint會有Licensing Agreement, 他們不會寄來香港, 一定要經他們local dealer 買這些精裝幣.如果你想進入這個市場..... 快和有貨是最重要的.

    作為一個用家:
    (1) 要買普通幣,看準銀價,我會去Kitco, LPM or BOC. (信心問題) -> 如幣有問題可以換.
    (2) 要買精裝幣, 我會直接和Mint買. Regualr buyer purchase, 他們會給Discount給我. eg, 20% off for all Royal Mint products.

    其實我們需要的是一個玩coin的平台,想買賣sivler coins (精裝幣), not only at eBAY or coin shop.

    我希望有志之士能去建立此平台(web or Blog),令玩家可trade or exchange their silver coin collection.

    Coin Man

    回覆刪除
    回覆
    1. 建立平台。也是我溝思的其中一環呢

      刪除
  7. 回Coin Man,
    咁樣一個平台, 說易難行 !
    如有假幣或有人俾人騙, 誰要負責 ?
    所以好多 blog 主唔會做對自己無利溢而有害的事 !

    回覆刪除
    回覆
    1. lisa。講得完全正確。要整一個forum。絕對唔難。我以前都開了一個期貨forum。結果變成有班經紀用來吸客。最後我放棄左個forum.由得人地做生意我就唔再攪。做forum稍為有電.腦知識都做到。難在開放了一個買賣平台.怎樣確保交易雙方都依規則買賣。有人立心賣假幣又點算。隨時由一個玩家平台。變成賣假幣交易場。平台呢樣我係諗緊。但要諗清楚點攪

      刪除
  8. Liza, that is my point, why I purchase the coin from mint directly, because I am sure I am purchase the real coin not the fake one.

    I know it is very hard to build one platform for coin interester, because we are not the expert. However, from your blog or the others, I get the info how to judge whether the coin I get is fake one or not.

    What we can do is that, do our best, keep trying and learn.

    回覆刪除
  9. I have a suggestion, build up the platform by membership. In order to join the club, you have to own certain coins (eg 100 different types of coins). By joining the club, we group the pp with pure interest not only selling coin. When there is new coin release then we group our purchasing power together order the coin from mint or other coin dealers to secure our coin. Any comment? Coin man

    回覆刪除
  10. 回Coin Man,
    大家網聚時可以俾意見的 :)
    我地依家有個旺旺 Coin Club XD !

    回覆刪除
    回覆
    1. Sure, no problem.
      Meet u on upcoming Sat.
      其實看了你 & Joe 的Blog 都有一段時候了, 只是沒有留言過.

      刪除
  11. Coin man, 你訂好多? 有八折?regular buyer是什麼? 想學下野@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都不知道為什麼RM會給Discount被我, 我估計他們會有一個機制. 我記得我上年response了他們幾個pre order coin program. 之後我發現用我的account買RM 的silver coin, 就會有Discount. For example: 2011 UK Britannia silver Proof Four Coin set (reg price = 195),I only need to pay 162.5.
      最新的Titanic 100th Anniversay 2012 Alderney Silver Proof Coin (reg price = 82.5), I can order at 68.75.
      Coin man, 不是大户, 只是常常去RM的website and response their programs.
      希望能解答你的問題.

      刪除
    2. additional info: Discount on Silver coin only. No discount on gold coin ^^.
      If I have discount on gold coin, will buy more from RM :P

      刪除
    3. 回coin man,
      你是一位真正的收藏家 :)

      刪除
  12. 旺旺,

    點解留言既時間唔口岩既。。。係咪有野SET 錯左?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都留意到時間唔係香港時間。不過唔識set。另外我亦想知點去加新增留言在頁面。有無人可以教下我?

      刪除
    2. 旺旺,
      入去資訊主頁, 選設定入面搞 !

      刪除
  13. 旺旺
    雖然上兩次團購我都無緣加入,
    但你們的活動我也有一直留意.

    風險管理一定要小心
    暫時我覺得最難攪係 遇上貨品欠佳時 應怎樣處理
    退貨要蝕郵費, 又花時間
    外國未必回新貲, 退錢退唔足又點同客交代. 當然, 事先聲明係最好
    但消委會未必同意免責條款

    Lisa說得對 APMEX有次貨與正貨之分
    但RCM真係頭痛, 連Kitco都投降無佢辦法.

    路是人行出來的
    予祝一砌順利!

    [可否 switch off個驗證字碼]

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,今時今日的消費權益很大, 不是寫一句免責條款就攪掂.
      細節仍有很多地方要思想 :)

      刪除
  14. 旺旺,想到有完美的方案才開始,不用急慢慢想啦,有任何問題都是可以解決的只在乎時間去研究!!:D

    回覆刪除
  15. 旺旺,
    請問你是否開始接 order 呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀, 仲有些問題未解決. 唔急得, 就來諗到頭都爆><

      刪除
    2. 旺旺唔好急! 千祈唔好比壓力自己呀!

      刪除