2012年3月19日 星期一

網聚 (更新2)

網聚改地點:  

地點:改為

稻香超級漁港
彌敦道639號雅蘭中心3樓

日期: 24/3/2012 本星期六
時間:12:30
人數: 10位。 

剛才打電話去城軒訂位, 原來只有教職員才可以訂位,咁即係街外人無位訂啦。 
既然又係要我一早去搵位, 為免大家搵唔到,
於是決定改地點.
改為旺角雅蘭中心三樓稻香.

我會帶備大家的聯絡方法,你地去到酒樓請call我啦, 我會一早去攞位。 

網聚訂購的貨品, 卡尺, 電子磅, 放大鏡都已經收到了.
我亦幫大家買了水銀電俾卡尺用.  其實都只係普通 LR44水銀電。 

有部份網友, 訂了貨, 但未能出席.
我會發電郵給你們, 請聯絡我取貨. 希望能平日在放工後能在地鈇站交收.

磅:$120, 放大鏡: $150, 卡尺: $100

旺旺
19/3/2012







12 則留言:

  1. Noted. Thanks 旺旺. From Coin Man

    回覆刪除
  2. thanks 旺旺,

    I will try to look for you other days for the transaction ^^..

    of cos, to suit yours schedule..

    thanks alot
    ket

    回覆刪除
  3. Hi 旺旺, 遲左報名, 我都想JOIN 你地個聚會, 重可以加嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. DC,
      當然可以。 歡迎:)你把你的電郵跟手電發一個電郵給我,我會回覆我的資料,方面當日聯絡。 
      旺旺

      刪除
  4. 因為當天家中有要事未能出席,期待下一次聚會及您的團購計劃。謝謝您的安排

    回覆刪除
  5. 旺旺
    既然你地可代搵心水幣,可否代搵 達荷美-1971年1000法郎大銀幣?要有皮套及証書.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬍鬚仔, 
      你要找這個嗎?
      http://www.yy11.com/htm/shop/view.cgi?gid=2119218#pic

      刪除
    2. 旺旺
      你條 link 我睇唔到,祗睇到錢幣天堂,既然你搵到錢幣天堂,睇唔到都知你搵啱圖片,果度我搵過好幾間,多數已賣左,有二間有貨,不過冇証書,一間就怪怪地,聯絡過佢地.
      你搵到有?

      刪除
    3. 你 d 留言驗証碼好煩吓.

      刪除
    4. 鬍鬚仔,
      錢幣天堂, 我係睇過下, 不過未試過幫襯. 等我仲諗住有時間係該樹幫你睇下,咁你應該睇得7788了.
      我都知驗證碼好煩, 不過我仲未識取消. ><

      刪除
    5. 旺旺
      你別處搵到開聲啦,我都唔急.

      刪除
  6. Blog右上角,設定-〉文章和留言-〉顯示字詞驗證 改作否

    回覆刪除