2012年3月2日 星期五

網聚


那些年,一班志同道合的人定期的走在一起,傾下計,講下去邊到買實金實銀平貨。
不經不覺,
手上的澳洲生肖幣已經有了蛇,馬,羊。。。
銀價超越每安士100美元 。

這樣的情境,大家期待嗎?

其實這個構思,是我想起H佢地既車會,大概兩至三個月有一次聚會,大家聚守一堂,而網聚發起人亦好識得攪氣氛,每次都有一些相關用品俾大家團購。有得食,有得傾,滿載而歸,每次都很期待下一次的聚會。  

這不是一個夢,
千里之行,始於足下。
就由我地既金銀幣網友網聚開始。

對象:Lisa investment  talk的網友。
只做CD ROM的你,要留下言啦,唔係來到我地唔單止未見過面,連名都未見過,咁陌生就難熟啦

日期:暫定24/3 (星期六)或25/3(星期日)
時間未定,要睇訂房情況
地點:暫定城市大學城軒酒樓

大家對網聚有甚麼建議,請留言。

第一次聚會,請大家列出幾項可能有興趣的產品,我嘗試去找貨源,供大家選擇。

旺旺
2/3/2012



26 則留言:

  1. 我呢兩日都可以參加, 而想買把尺 :)

    回覆刪除
  2. 支持....大家可以交流一下~~

    回覆刪除
  3. SUPPORT~! ME 24/3 OK ;)

    回覆刪除
  4. 我來 Support !

    Chris CS

    回覆刪除
  5. Support! but need further confirm my shift schedule

    Alex Fan

    回覆刪除
  6. 好想見識下.... 小女子HAPPY

    回覆刪除
  7. 旺旺,近期有無買銀幣盒,有多可賣點比我地。

    回覆刪除
  8. 城軒幾好,唔多人去,唔貴,但交通方便,地方幾大...

    btw,有冇平o既電子磅suggest?

    回覆刪除
  9. 暫時搵到有興趣既店,亦肯運香港的,有電子磅,可量金衡安士,兩,g,,唔貴,亦有lisa要的卡尺。
    另外,亦搵到一間外國買正牌lighthouse膠盒,我自已已經落左一次單。
    不過一次過幫大家訂咁多種類,我都攞唔到,賿盒留番下一次。
    選城軒,主要是地點方便。 同埋我有一張城大信用卡,唔知係咪有折。

    回覆刪除
  10. 謝旺旺,食晏定食晚飯?

    回覆刪除
  11. 回isvzaen,
    當然食晚飯啦, 因為食晏唔係好多人得閒 !

    回覆刪除
  12. 小弟可能要食晏會方便d...

    回覆刪除
  13. 電子磅~卡尺要幾錢呀?

    回覆刪除
  14. 旺旺, I prefer lunch on 24/3.睇其他人啦,午飯唔得,晚飯都可以.
    我要全新的電子磅,可量金衡安士/兩/g,唔該曬!

    回覆刪除
  15. 城大信用卡有九折

    回覆刪除
  16. Thanks 旺旺,

    But I can only join at lunch time.

    回覆刪除
  17. 旺旺 會唔會開兩場?一場食晏一場食晚飯?

    回覆刪除
  18. 開兩場? 即時難倒我了.

    食晏多人D, 就定24/3 (星期六)飲茶.

    回覆刪除
  19. 旺旺,
    照舊叫參加者send e-mail 俾妳留手機號碼 !

    日期 : 3月24日
    時間 : ?
    地點 : 城大

    回覆刪除
  20. 24/3 Macy都要同家人去澳門取澳門出的中銀紀念鈔,下次有機會Macy一定參與,預祝大家今次玩得開心又可以滿載而歸 !!:D

    回覆刪除
  21. 旺旺,我要兩個電子磅,同一個款就可以了(朋友要一個).謝謝!

    回覆刪除
  22. 回 MACY:

    澳門消息:中銀今日發行「荷花鈔」
    [21:46] 2012/03/01

    【on.cc 東方互動 專訊】

    澳門中國銀行26間分行,今日發行俗稱「荷花鈔」的百周年澳門幣紀念鈔,截至下午6時為止,已有7000名已預約的市民前往銀行認購,秩序大致良好,但有不少人在銀行門外等候「收鈔」,將紀念鈔炒至五至六千元,「靚號碼」更炒至近萬元。

    回覆刪除
  23. 回CS,
    對呀,我約左家人去澳門親戚家取就係呢張中銀紀念鈔啦!!:D

    回覆刪除
  24. 我有興趣, 暫時兩日都可以

    回覆刪除
  25. 我想去,但24/3去唔到呢。

    回覆刪除
  26. 大家好!做左cd rom 好耐,學到好多野!可以的話,都想join今次網聚。多多指教!

    回覆刪除