2012年4月4日 星期三

澳洲生肖免幣,鼠幣

澳洲生肖幣
我聽Lisa講,收齊部份錢先做, 
但其實我已經有二十隻免,二十隻鼠在手, 係我係訂老虎時,一併運回來,已經俾晒錢,並已經在運送中, 今個星期到香港。
一到貨在手,Club都係決定即時賣呢兩隻, 呢兩隻,都係無謂遲推,因為我已經有貨在手
價格相當合理,因為我地係跟老虎一齊定,量很大,所以攞得平。
旺旺

4 則留言:

  1. 請提供兔仔及老鼠資料

    回覆刪除
  2. Did the coins sold out yet? Tks!

    回覆刪除
  3. 回花無百日紅, da

    我地都未賣已經有小部份預計. ,今日遲少少會係club會出鼠幣, 免幣價錢.

    旺旺

    回覆刪除