2012年2月28日 星期二

隔山買牛, 史上最醜的蛇幣


這星期, 每晚都到網上睇下銀幣, 幫襯了EBAY, 又到淘寶流覽.
EBAY跟淘寶買幣? 驚唔驚假?驚呀,所以先買一隻睇睇。
在同一店子看見有10隻澳洲一系蛇幣,480人民幣,運費30元。折合港幣650,唔平亦唔貴啦。正盤算,今年龍年幣,出得7788,不如買定出年的蛇年幣,到時多人找又無貨了。先買一隻,靚就再落單整批買回來。仲唔俾我一次搵到10? 
聯系了賣家,等發貨。
好境不常。 之後收到對方留言,說蛇幣只餘下三枚,把手上品相最好的寄出,但幣有花紋,先行寄出,不滿意可伸請退款。
心知不妙。 
今天收到郵件了。 打開一看,果然不出所料。
幣的正見有兩條明顯的花紋,而幣的外圍唔平。背面發黃。  




外相真是醜得過份, 開始懷疑是否假幣了. 拿另一個蛇幣比對一下. 在放大鏡下,淘寶幣的花紋相對深刻, 可能是幣變舊了,顏色較深而影響。再看英女皇頭像,頸部好像俾正幣粗,額上花紋亦多了幾條,多心姐。
細微處難看極了。
再看看重量,1安士,沒有太大分別。未有跡像銀幣是假,希望是真的吧。

這個銀幣收藏也覺礙眼,還要花幾十元運費退貨,費時失事。

隔山買牛,欠缺實物,質量已經沒保證。再幫襯出名假幣多的國內賣家,更是未能放心。
但香港拍賣市場咁細,來來去去都是那幾個賣家的銀幣

銀幣集中店鋪,只有好旺角商場,但能放心光顧的店亦唔多。聽聞要放幣時就被壓價,那是當然的,而出售的銀幣蒙晒灰塵,照賣可以,正是願者上吊。當然,客人亦會貨比三家。

一個女子行入好旺角,硬係覺得唔多自然。雖說儲金儲銀是中性,男女也可以投資,但收集始終男性的玩意的。你有幾何看見青春少女走進馬蘭奴聚腳地呢。 

16 則留言:

  1. 回旺旺,
    我去好旺角都唔覺有乜唔好 ?
    好多店舖的老闆都是女人 !
    依家買到花幣好唔值 !

    回覆刪除
  2. 旺旺
    果度都不知幾多青春美女呀,wakakaka..........

    回覆刪除
  3. 咁可能果樹無靚仔,剩係得D大叔,吸引唔到我去啦,哈哈
    依家買左過花幣, 退又麻煩,睇見又唔開胃.

    回覆刪除
  4. 唔怕麻煩咪退番比佢 lor,不過人地話祗剩 3 隻,仲話已係最好啦,咁你可以點?拎唔拎得番錢?我覺得佢都有d 立心不良.

    回覆刪除
  5. 東洋個女兒真係靚女來的, 不過唔係成日在舖 !

    回覆刪除
  6. 甘我諗我尋日見到既係佢個女啦!哈哈

    回覆刪除
  7. 旺旺,

    你這次幫襯的淘寳是哪間店鋪?貼出來都可以給大家個參考能避則避。另外,你下單前不會先同個店主聊天麽?

    我的淘寳狼幣到了,品相和Kitco買的美洲獅差不多。

    Samuel

    回覆刪除
  8. 買了之後會令人運勢逆轉,
    在舊錢幣的二手市場很容易買到陪葬品,
    要"甩身"一D都唔容易,
    所以我現在很少會買舊錢幣

    回覆刪除
  9. @Samuel,狼幣好靓仔隔播,點會同美洲獅個品相呀?係咪唔滿意呢?
    要唔要電郵小C9呀?她托朋友在台灣買狼.

    回覆刪除
  10. 旺旺,今晚忙於入膠盒,發現以前在K買的bear&cougar,幣邊都唔靓,有少少凹,但在A網買的bear,果邊就好靓.

    回覆刪除
  11. NLP

    就是個邊唔靓啦,我從A記買到的灰熊,都是邊唔靓

    多謝信息,貴幣買一個留念就夠了,買多還要等太座點頭。無必要為枚銀幣一世夫妻閙交。

    Samuel

    回覆刪除
  12. 通常啲RCM幣都係放係啲TUBE到, 會有摩擦所以啲邊會唔靚, 第一隻面都有可能唔靚. 想問A係邊間?

    回覆刪除
  13. kidthief

    A = APMEX

    Samuel

    回覆刪除