2012年2月27日 星期一

我係第三類人?






Lisa
講起儲實銀的大致有三類人幾有趣.
第一類係注重銀價要把溢價減至最低用等值的貨幣儲到最多量的實銀為最大目的
第二類人收藏家.
第三類人就乜銀產品都會買只要是銀造和自己鍾意又可以有銀價的保值又是心頭好 !

第二類人非一般人能做,唔諗住。
先集中在第一第三類人.

銀價升兩類人都同時受惠.
第一類要兼顧的較少容易專心,就容易累積財富.
同一筆錢用最低的溢價儲到銀的量較多,.容易計數賺蝕幾多.  
銀條銀round, 外表有D但平淡得來踏實.
遇到跌市望著一舊舊的銀其實幾難捱欠缺能耐同實力的有機會被震得坐立不安.  

第三類視投資為興趣及生活一部份有興趣就事半功倍銀係一個長線投資要持之以恆變成興趣就很容易繼續買貨變成係娛樂定額定期買入變成樂事.  
限量的投資幣亦有收藏價值以及升值能力隨時幣的升值能力大過實銀的升幅.
舊年是好例子在銀價下跌時那些生肖幣價格堅挺幣值不趺甚至反升第三類人閒來就睇下有甚麼新貨色閒來就拿銀幣出來欣賞把玩一番不知不覺的渡過了跌市.
銀幣外觀多類即係唔悶囉.
但第三類人容易物極必反玩物喪志我自己就很容易在買心頭好時喜歡行先跟投資價值中難取平衡
這句說話講得好, collecting is really an art but not an investment. 要取得平衡唔易隨時買了一大堆自已喜歡但沒有市場價值的銀幣純粹個人欣賞這個興趣係好貴的.


另外,第三類人有時係好難入帳的,一日未賣出都唔知個價係咪有價無市,有無人肯接你的貨。 
其實邊類人都唔緊要, 最重要是同自已配合, 即係夾, 咁就如魚得水了.
游游游. 呵呵

21 則留言:

  1. 我諗我都係第三類人,銀手呃都有幾隻!XD!

    回覆刪除
  2. 旺旺,
    CONGRATULATIONS! 開"BLOG"大吉:-)

    回覆刪除
  3. 不如試下咁講得唔得呢?

    為何買金銀?
    買金銀條或投資幣,我就當做左定期,放埋保險箱,
    係到等收成,

    至於有題材的記念幣,真係當買心頭好,有得賺當然好,無得賺,唯有寄望銀價升,
    cover到個溢價,咁就心理好過的

    哈哈:)

    回覆刪除
  4. 旺旺

    初都貴景, 多多指教!
    どうぞ よろしく おねがいします!

    似乎好喜歡虎幣?

    回覆刪除
  5. NLP: 銀手呃都有幾隻. 正呀, 得係可以換下款.

    Yan, 對呀, 十二生肖中, 對虎幣情有獨鍾.
    搵緊平既10安士.
    Ebay min 600US了:(

    回覆刪除
  6. 恭喜旺旺開blog大吉
    我覺得你個blog都會定位為第三類
    即係介紹收藏幣果類
    期待你的佳作

    回覆刪除
  7. hi旺旺

    睇情況而定,我一二三類都係喎...

    回覆刪除
  8. Hi, 旺旺,恭喜;
    我也介乎第一, 第三類, 銀兩不多, 儲D實貨, 留給家中四個小魔怪做個紀念也好.
    可惜我工作時間很長, 不可能寫blog, 大家分享分享.

    回覆刪除
  9. 歡迎各位大架光臨。 
    最好夠銀兩,可以第一類同三類,一齊發揚光大。咁就perfect.

    回覆刪除
  10. 留下腳印先~~~

    我都好想買虎呀, 但對我來說太貴了 >.<

    回覆刪除
  11. 野生動物確實很靚,我最終都是忍不住從國内訂了一枚灰狼,未記運費HK$550。所以也算第三种人了。

    回覆刪除
  12. 恭喜旺旺開blog!!!

    回覆刪除
  13. samuel。灰狼我買回來都要450.難得喜歡。一隻貴少少好過搵唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺旺,

      早知你去買狼,省下的百多元請你喝茶都好 ^^

      刪除
  14. 旺旺,你個blog的回應顯示的日期與時間好似唔系好0岩,要調教下.

    回覆刪除
  15. 旺旺
    恭喜! 恭喜! 開Blog大吉!!
    我覺得可能係3個階段, 初學者會注重銀價的上落,盡量把溢價減至最低,(只考慮eg. Maple, 銀條), 到儲到一定的數量後就會買自己鍾意, 又可以有銀價的保值的心頭好 (eg,益價有少少偏高的金銀幣), 最後就會變成收藏家(eg 乜銀產品都會買)。但其實買金銀只係一個保障和一個階段, 時機一到可能全部沽清!
    不要跟它們談戀愛,哈哈!! 玩物喪志 <--- 這句我鍾意!

    回覆刪除
  16. 我屬於呢類:
    時機一到全部沽清!
    不要跟它們談戀愛, 心裡想著:「玩物喪志!!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為要完成個人心願,
      故此已轉型為這類,
      所以打算把收藏幣沽清,
      現正為心愛的收藏幣尋找買主

      刪除
  17. 旺旺

    Congraduation !!

    回覆刪除